0

Verzending

Wij leveren alle producten naar Nederland en een deel van de producten in België en Duitsland. Bij het product kunt u zien in welke landen Godu kan leveren. Houd er rekening mee dat het per product afhankelijk is wat de levertijd is. Dit heeft te maken met de leveringsmethode. U kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over leveringen. 

Verzending Nederland

Verzendmethode21% BTW op product6% BTW op product
Thuis levering door DPD€ 5,95€ 5,21
Afhalen magazijnGratis

Bestellingen boven de € 98,- worden gratis verstuurd. LET OP: het bedrag 98,- euro is exclusief verzendkosten.


Verzending België en Duitsland

Verzendmethode21% BTW op product6% BTW op product
Thuis levering door DPD€ 9,95€ 8,72
Afhalen magazijnGratis

Bestellingen boven de € 250,- worden gratis verstuurd. LET OP: het bedrag 250,- euro is exclusief verzendkosten.


De meeste producten gratis bij u thuis bezorgd

Bij bestellingen vanaf 98,- euro bezorgen wij uw bestelde producten gratis bij u thuis. De verzendkosten bij bestellingen van minder dan 98,- euro bedragen € 5,95.

Levertijd

De levertijd van onze producten is gemiddeld 1-3 (werk)dagen mits het product op voorraad is. Indien het product niet bij ons op voorraad is zal het doorgaans 4-8 (werk)dagen duren. Wij stellen u hiervan op de hoogte na het plaatsen van uw bestelling. De beschikbaarheid en levertijd staat aangegeven bij het product.

Wij laten onze pakketten bezorgen door DPD. Dat is vertrouwd en veilig. Op de dag dat uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u 's avonds van deze transporteur een e-mail met daarin het Track & Trace nummer van uw pakket, zo kunt u uw bestelling nauwkeurig volgen!

Keramische producten (chimenea tuinhaarden/barbecues/pizza ovens)

De levertijd van keramische producten is gemiddeld 1-4 (werk)dagen. Levering hiervan gebeurt op afspraak met het transportbedrijf De Transporteurs. Zij nemen hiervoor binnen 1-3 werkdagen contact met u op voor een leveringsafspraak.

Vuurtafels van steigerhout

Vuurtafels die wij op maat maken leveren wij gratis binnen 5-10 werkdagen (m.u.v. de Waddeneilanden; vraag naar de mogelijkheden). Onze klantenservice geeft op verzoek een korte uitleg over de werking van de tafel, zodat u alles weet wat nodig is.

Levering buiten Nederland
Wij leveren binnen heel Nederland en voor de meeste producten ook naar België. Een groot aantal producten kunnen wij ook naar Duitsland leveren. Informeer naar de mogelijkheden voor levering naar Duitsland of andere landen.
Levering naar het buitenland kan (soms) langer duren, maar meestal niet langer dan een dag extra.

Beschadigd/defect product ontvangen
Mocht uw bestelde product bij aankomst beschadigd zijn, neem binnen 3 dagen contact met ons op voor omruiling. Binnen deze termijn kunnen wij het product wat beschadigd is, of niet (correct) functioneert, kosteloos omruilen voor een nieuw product. Stuur het product niet op eigen initiatief retour, onze klantenservice helpt u graag verder. Mocht u tijdens het moment van levering al vaststellen dat het product beschadigd is, kunt u de zending wel direct weigeren bij de transporteur, dan komt deze automatisch retour.

Retour en herroepingsrecht

We kunnen het ons niet voorstellen, maar het kan zijn dat u ergens niet tevreden over bent of dat u zich heeft bedacht over uw aankoop. Indien u uw bestelling wilt annuleren, heeft u daar 30 dagen de tijd voor en retourneren kost u helemaal niets (m.u.v. pallet zendingen, zie hieronder). Zodra u het product retour wilt sturen neemt u contact op met onze klantenservice via klantenservice@godu365.nl. U ontvangt van ons per e-mail een uitleg hoe het proces van retourneren in zijn werk gaat. Wij vragen uw medewerking om het retourneren binnen 14 dagen na uw retouraanvraag plaats te laten vinden. Daarna kunnen wij uw retour helaas niet meer accepteren. Producten en accessoires graag in de originele verpakking terugsturen, anders kunnen wij in sommige gevallen uw retour niet accepteren.

Mocht uw product per pallet naar u verzonden zijn dan hanteren wij retourkosten van 75 euro (België 125 euro). De pallet wordt volgens afspraak bij u afgehaald. Het retourneren van keramische tuinhaarden zijn voor risico van de klant. Pak daarom de haard alstublieft precies zo in als u het product heeft ontvangen, dit zorgt voor de minste kans op beschadiging.

Uiteraard kan het voorkomen dat u het product al wel in gebruik heeft genomen maar binnen de eerste 30 dagen toch retour wilt sturen. In deze situatie brengen wij u de kosten voor het retourneren wel in rekening. De kosten voor het retourneren zijn afhankelijk van het aantal producten, maar is minimaal 15 euro inclusief BTW. Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice kunnen wij deze kosten vaststellen. Als het product sporen van gebruik heeft, retourneren wij maximaal 50% van het aankoopbedrag. Dit percentage bepalen wij na het bekijken van de gebruikssporen.

De ondernemer (Godu BV) vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Dit retourbeleid heeft enkel de uitzondering voor door ons op specificatie gemaakte producten, met name de vuurtafels van steigerhout. Deze zijn vanwege de vele mogelijkheden geen voorraadproducten. De maten op onze website gelden als indicatie van mogelijkheden, andere maten zijn in overleg ook mogelijk. Deze uitzonderingsproducten nemen we terug tegen een vergoeding die we rekenen voor het retour halen, en eventuele extra werkzaamheden verbonden aan verkoop van het/de specifieke model/maat/houtsoort/kleur en/of schuren/beitsen in een nieuwe kleur. Deze vergoeding wordt verrekend met het te storneren door de klant betaalde bedrag. Neem alstublieft contact met ons op voor vragen hierover.