0

Retourneren

Klanttevredenheid staat bij ons voorop. Is het bestelde product niet naar wens? Jammer, maar dat kan gebeuren! Uiteraard doen we ons uiterste best om alsnog een tevreden klant van u te maken door met een passende oplossing te komen. U kunt uw bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terugzenden. U kunt hierbij kiezen voor een vervangend product, een tegoedbon of voor teruggave van het aankoopbedrag. Wilt u een product terugsturen? Volg dan onderstaand stappenplan.

Stappenplan product retourneren:

  1. Log in op uw account met uw e-mailadres die u heeft gebruikt bij de aankoop.
  2. Ga naar “Bestellingen”
  3. Klik op de bestelling die u wilt retourneren.
  4. Klik op de button retourneren of in het geval van schade klikt u schademelding.
  5. Vul alle gegevens in en volg de instructies die u krijgt.
  6. U pakt de producten goed in zodat de producten niet kunnen beschadigen. LET OP: het risico bij een product retourneren ligt bij de klant, pak daarom het product weer goed in.
  7. Mocht u bewijs ontvangen, bewaar het bewijs van verzenden goed tot u het retour proces is afgehandeld.
  8. Zodra wij het product hebben ontvangen en gecontroleerd zullen wij het bedrag binnen 5 werkdagen retourneren. Mocht u kiezen voor een teruggave van geld dan doen wij dat te allen tijde op het rekeningnummer waarmee de bestelling is geplaatst.

Voorwaarden retourneren

  • U draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt.
  • De producten worden binnen de zichttermijn van 30 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van uw artikel(en).
  • Het ongebruikte artikel bevindt zich voor zover mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.


Pakket beschadigd aangekomen of verkeerd product ontvangen?

De producten die wij verzenden worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat of dat u een verkeerd product ontvangt. Als dit gebeurt, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar door contact op te nemen met onze klantenservice. Wij streven erna om uw mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Let op: stuur altijd een mail onder vermelding van uw ordernummer met enkele foto’s mee van de schade of van het verkeerd ontvangen product zodat wij u aan de hand van de foto’s een passende oplossing kunnen bieden.


Gebruikt maar toch retourneren?

Uiteraard kan het voorkomen dat u het product binnen de 30 dagen zichttermijn al wel in gebruik heeft genomen maar toch retour wilt sturen. De kosten voor retourneren van een pakket die via de pakketdienst (bijvoorbeeld DPD) verloopt, is voor rekening van de klant.. Mocht het pakket met speciaal vervoer geleverd zijn dan kunnen de kosten tussen de 14,50 en 40 euro liggen (neem voor speciaal vervoer contact met op met onze klantenservice). Als het product sporen van gebruik heeft retourneren wij maximaal 50% van het aankoopbedrag. Dit percentage bepalen wij na het bekijken van de gebruikssporen.